中国DOS联盟

-- 联合DOS 推动DOS 发展DOS --

联盟域名:www.cn-dos.net 论坛域名:www.cn-dos.net/forum
DOS,代表着自由开放与发展,我们努力起来,学习FreeDOS和Linux的自由开放与GNU精神,共同创造和发展美好的自由与GNU GPL世界吧!

中国DOS联盟论坛
现在时间是 2026-06-26 05:02
中国DOS联盟论坛 » 其它操作系统综合讨论区 » 2010年开源世界大会,已经邀请ReactOS项目参加了。 查看 1,484 回复 0
楼 主 2010年开源世界大会,已经邀请ReactOS项目参加了。 发表于 2010-09-26 21:22 ·  中国 云南 昆明 电信
初级用户
积分 112
发帖 48
注册 2006-10-06 03:41
19年会员
UID 64666
状态 离线
2010年开源世界大会,已经邀请ReactOS项目参加了。

2010年09月26日

官方论坛的原文及其地址:

http://www.reactos.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=8587&sid=c2832c512580cfa68c21e91ab5d495c5

OpenSourceWorld Conference 2010. Malaga: We are IN

by vicmarcal » Fri Sep 24, 2010 1:15 pm


Hi guys/supporters/translators/followers!

We are IN.
I have received the news right now, the Organization wants ReactOS in the Conference.
Thanks for your help and support.
I will try to edit and add more info during this weekend. I was going out when I received this nice new.

See you in Malaga
论坛跳转: